Followers

Tuesday, July 10, 2012

MESPES !

haaaa. sila baca tajuk !
ehem.
assalammualaikum. :)

hari ni aku keje malam !
kol 11 baru balik.
jadi kebosanan yang aku hadapi berada ditahap melampau.
opis ni facebook ngn youtube tak leh bukak .
so aku ni pon pergi la google2 benda yang menarik2 untuk menghilang kan keluh kesah dihati . #puuuiii.
sekali ! macam terngidam nk bukak balik  mespes a.k.a MYSPACE ye kawan2.

da 88 tahun da tak jenguk weh !
password pon kene reset dulu baru boleh login .haha
kelakar pon ada bila bace balik semua benda.
bila tengok balik semua gambar.
HAHAHA.

dedulu aku tk de blog lagi . kat blog myspace ni la aku membebel .


hahaha. pelik la.
kat  mespes ade top friends. bole letak bape banyak yang kau nak .
aku punye sorang je . setia kunun.
itu bestfriend name die wan.sekarang dah tak kawan da. 
malas nak pikir kenapa tk kawan.


Ya ALLAH !
punye macam haram je ayat2 about me aku.


oke tu je .
tp rindu sebenar nye nak bermesepes balik .
rinduuuuu !
sekarang sume org nak facebook.
sian mespes da kene tinggal.


bintang kecik : gedut , nnt da ilang merajuk msg org eh . malas nk pujuk . ily :)



No comments: