Followers

Sunday, August 5, 2012

rezeki.

Assalammualaikum
ok untuk yang kali ini punya tulisan lebih tentang kesyukuran.

klik untuk membesar bagai johan.

Alhamdulillah.
terima kasih ya Allah .
macam aku selalu cakap dekat fb.
aku memang selalu percaya pada rezeki.
bagi aku kalau itu memang tertulis untuk kau , pasti ia akan jadi milik kau juga.
dan bagi aku jugak , rezeki ni tak perlu direbut.
aku juga percaya , kita jangan pernah belajar untuk tolak rezeki yang diberi oleh DIA.
sebab apa yang kau dapat tu mungkin kau tak dapat untuk kali kedua.


Bagi yang cakap kenapa selalu tukar tukar kerja.
senang je jawapan dia aku bukan JUMUT.
haha
faham tak apa jumut? faham kan? ;)
ok tak sebenar nya,
macam aku cakap , aku tak pandai tolak rezeki.

ok mari cerita pasal kerja baru ni.
KONE ELEVATOR (M) SDN BHD ni syarikat lif.
jawatan aku processing exec.
kerja macam back end macam tu .
process order , buat tender.

aku terima offer ni sebab:
1- office hour
2- tetap bukan contract macam sekarang
3- gaji ;)
4- dekat dengan rumah

so far company ni sangat ok dengan aku.
dorang sangat bagi kerjsama dari segi notis aku.
aku kena bagi notis 2 bulan sebenarnya.
tp company KONE sanggup bayar untuk satu bulan.
so aku bagi satu bulan je notis !
happyy. sangat happy !!

jujur aku cakap kali ni jalan aku macam senang je banding dengan masa nak berhenti masuk mesralink dulu.
pening kepala nak sebab dorang bagi seminggu je. so pike2 ngan team leader kat unifi semua.
tapi untuk kali ni memang sangat senang.
dan aku panggil tu petunjuk yang Allah nak bagi. amin.

oke sangat panjang karangan hari ni.
apa2 pun tolong doa kan aku ya :)
Alhamdulilah.




No comments: