Followers

Tuesday, September 18, 2012

cebisan karat paling berharga.

assalammualaikum.

selamat 24 bulan wahai sang kekasih .
alhamdulillah !

aku kelu tak tahu apa harus ditulis,
walhal dalam fikiran banyak yang bersarang untuk dikarang.

mungkin terlalu klishe bagi kalian bila dengar ucapan terima kasih yang aku coret di setiap bulan, hari dan masa.
tapi wallahi hanya itu yang aku mampu cakap.

terima kasih untuk 2 tahun yang penuh warna.
terima kasih untuk segala cinta.
terima kasih sebab tak pernah gagal sabar dengan tingkah aku yang maha degil lagi mengada-ngada.
terima kasih untuk setia yang kau ada.
terima kasih kerna hadiahkan aku setiap nafas yang kau punya.
terima kasih untuk setiap ayat suci yang kau baca ditelingga.

tuhan itu sungguh baik dengan aku kerna bagi aku jumpa kau yang sudah cukup sempurna.
ya , sudah cukup sempurna.
apa lagi yang kau mahu kalau sudah punya manusia yang mampu bimbing kau dalam soal agama?
aku rasa itu sudah cukup dari segalanya.

dan apalagi yang kau mahu bila sudah ada yang tak pernah culas berusaha untuk keperingkat yang HALAL disisi DIA ?

tuhan , terima kasih untuk jodoh ini. aku terima .

untuk sang kekasih yang maha setia ; cinta .




syuhadah afiqah 
18/09/2012 .
00:00








No comments: