Followers

Monday, September 17, 2012

im officially 22 y/o !

Assalammualaikum !
;)

14.09.2012
im officially  22 y/o  !
yeay ! tq for all the wishes and doa.
aku amat hargai nya.
semoga kita semua sentiasa berada didalam keredhaannya.

hari rasa macam nak tulis pasal diri sendiri.
haha
memang selama ni kau tulis pasal diri sendiri jugak sue. -.-''

tak kisah lah kan,
hari ni , hari fakta syuhadah afiqah !
myb ada yang korang dah tahu dan ada yang belum.
pon tak kesah jugak lah.
blog ni kan untuk bacaan anak cucu dihari tua nanti. cewaahhh !

ok , let's start the fun fact day ;)


  1. aku anak sulung , tunggal perempuan ! aku ada 4 orang AFIQ kat bawah aku. ;)
  2. i love pink soo much ! dari zaman kekecik lagi aku rasa.
  3. aku tak pernah potong rambut.
  4. aku suka number 8 = lapan.
  5. pecinta bahasa.
  6. aku sangat peramah.
  7. aku tak suka warna hijau. haha.
  8. aku tak suka share2 bilik or barang . mungkin sbb aku dah biasa SORANG ! #keji.
  9. ayam or daging ? aku akan pilih daging .
  10. im daddy's girl . ye sekali lagi mungkin sebab aku SORANG .
  11. aku pernah bersekolah di MELAKA for 2 years.
  12. aku pernah tinggal di asrama almost 5 years.
  13. wirawati kem benum hill resort s5/1 (PLKN)
  14. aku baca surat khabar dari belakang.
  15. aku yang ngorat HAFIZ RAHIM . 

ok cukup2 lah 15 tu je heh.
korang pon da muak bace kan.

No comments: