Followers

Saturday, September 8, 2012

RAYA !

Selamat Hari Raya !!

haha .
lambat .

dah hari raya ke 20 ponnn !
ala tkpe la still dalam bulan raya kan.

Raya tahun ni macam biasa , masih meriah !
tp ! aku cuti 1st day raya je .
2nd day da masuj office, tp memandangkan aku bakal meninggal kan compny tersebut jadi aku ambik la cuti sendiri !
dipendek'n cerita seminggu la cuti rayaa aku ;D #sila jangan ikot perangai buruk camni . hehe

1st day raya memang kami di melaka .
aku semacam tak biasa pagi raya tak ada mak abah (atuk&nenek) depan mata. hehe
lagipon family aku jelah yang buat ramai kan rumah mak abah .

2nd day raya baru balik muaa .
meriah kalo kat mua ni !
ramai sedara2 aku .
best !!

aku memang akan raya lama la kat muar dalam raya ke-4 baru balik melaka semula.
raya ke-5 aku da chow balik kl
sebab konon2 nak raya dengan incik MHAR tecinta tp tak jadi !
masa time cuti merdeka tu kiterang pulun semua rumah kawan2 dia.
kembong perut minum air ! ;p
ok panjang cerita !


okeh ! mari tengok gambar !

sebelum raya :

jalan jalan shopping raya ! 

separuh dari hasil tangkapan ;)

berbuka bersama.

kemas kemas rumah.

kemas rumah lagik !

susun2 kerusi

ayah potong rumput.

1st day raya :


sibling :)

haha .

umi sayang :)

hahaha . kuning !

tak perlu keluarga besar unutk meriah di hari raya !

i love all of youuu !

w/ mak !

daddy's girl ;D

i love u mak ;)

nampak makanan bersusun tuuu !

baca doa. tahun ni jeba yang lead . 
ganti abah.

kesayangan !

me love me abah .

2nd day raya :
masa balik mua ade kenduri sikit . birthday celebration sebenarnye.
tak banyak gambar sebab semua tak bertudung so cannot upload lorr.

kek ari jadi !

doa2

ayah w/ pak ngah.

muar johor :

kan aku dah kata sedara aku ramai !

lepak2

bercerita itu ini.
kanak kanak riang !

bunga api !

da kenapa blurrr ?

lepak lagi bawah pokok !
haha

Raya2 berikutnya :

time untuk pulun rumah kawan2 dia.

bfo balik KL

hehe

raya rumah mera

kawan2

me love me drug !

lepakkk dan makan !

raya di opis!! :

bedot !

nampak tak makanan tu ? nampak . nyummmm2

haa . jejak kasihan.

tak pe blur pon ! comel.

nadia.

bedot lagi.

kak wawa

val.

ah poon !

kak fara a.k.a kak yong 3 line.

raimi.

kak wawa , rudy and luna.

me w/ lehaaaa!

el and adam !

bedot lagikk .

kak dina

hafiz

kak di

them :)

ok done ! entry paling banyak gambar !
gamar raya aku banyakkk sangat.
cukup la sekadar ini.
hehe

till then, assalammualaikum.























No comments: