Followers

Sunday, June 23, 2013

23062013

Assalammulaikum :)
holla people!

dah lama gila taik kucing tak update kan.hik3.
rasa janggal sangat nak menaip ni hah!
hihihi

lots of thing happen sejak dua menjak ni.
Alhamdulillah aku masih macam dulu, sihat.
MHAR pun sihat  :P
Banyak benda yaang kau rindu, aku rindu poli , rindu kawan2, rindu office lama. banyak.
entry ni sebenar x bermotif sangat pon~
just kesedaran nak menaip tu datang tetiba kan.
oh , awal bulan hari tu aku pergi sabah ! best nak mampos :P
pergi dengan family + MHAR.
nanti ku selit kan gambo yer dekat bawah.
bulan lepas kot aku bali poli , dinner PRS. rinduuuuu gila kat poli tapi  lagi rinduuu dekat PRS.

ok jom la tengok gambar barang sekeping dua.

on the way nak ke labuan naik speed bot RM 15 je sorang :D

Air kelapa bakar.

canopy atas pokok! semput oi nak naik atas ni :P

sabah tea.

tinggi lagi sayang sama kamu :)

ni rumah yang kami sewa.murah, selesa.

Labuan, free dutyyy. borong kain batik, coklat.

Kundasang, pergi KK x singgah sini = RUGI !

acah2 sweet :P

Air terjun 2 tingkat tapi sempat pergi tingkat pertama je.penat oi !


BESTTTTT! berani2 tak je ni. -.-'

rasa macam nak patah balik.

upin & ipin versi dewasa.

indah ciptaan tuhan :')

the most handsome daddy in the world.

Fish spa! ikan diaaaa mak aih komain besar!


Kundasang view. cantikkkkkk. rindu kundasang.

air terjun poring.

pancitttt. time ni la nampak sweet2 nye.haha

ok kalau nak cerita pasal sabah ni memang tak habis la kan.
sambung entry akan datang ok?hahaha
overall memang best! maybe sebab aku pergi dengan family so dekat mana dicampak pun tetap best.
ok last picture untuk entry ni :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Tinggi tinggi Gunung Kinabalu
Tinggi lagi sayang sama kamu
biru biru hujung kinabalu tengok dari jauh
hati saya rindu…"

p/s : rindu sabah! :')








No comments: